الاثنين، 30 يونيو 2014

اسعار وخطط الحجز

للحجز فى قرية ذهبية يرجى الاتصال على
01013041249
الاتصال للجادين فقط
الفرد فى القرية بسعر 150 جنية فى اليوم + 50 جنية للافطار والعشاء + 35 للغداء
 لكن معنا نحطم الاسعار
الشاطئ يبعد عن القرية مسافه الطريق الاسفلت
القريه هادئه جداجدا
حمامات سباحة
خضرة فى كل مكان

للحجز لابد من تحديد سابق لتاريخ الوصول ب 22 يوم على الاقل
الاقامة لا تقل عن 5 ايام 4 ليالى من طرفنا

يرجى الاخذ فى الاعتبار اننا نؤجر تايم شير لـ 4 افراد

والسعر غير قابل للمنافسة
اسرة مكونة من 4 افراد اقامة  فقط 4 ليالى 2400 جنية  لفترة محدودة 2000 جنية فقط
اسرة مكونة من 4 افراد اقامة فقط 7 ليالى 4200 جنية لفترة محدودة 3650 جنية فقط

وتوجد عروض اخرى كثيره فقط اذا كنت جاد اتصل بنا

هناك 11 تعليقًا:

  1. احنا عندنا تايم شير في القرية دي ومقيمين بالسعودية وكل مره نتصل قبل ما ننزل بأكثر من شهر ومحدش بيعبر لا اتصال ولا رسايل ممكن نعمل ايه

    ردحذف
  2. ياريت تعرفونا طريقه واحده للاتصال رقم تليفون او عنوان المقر الرئيسي باي محافظه ازاي نتصل بيكم

    ردحذف
  3. انا شاري من ٢٠٠٥ واربع ايام فقط اول ماشتريت اللي اقمت فيهم بالقريه ومن يومها مافيش اي وسيله للاتصال بيكم

    ردحذف
  4. ياريت عنوان او تليفون ممكن نتواصل بيه معاكم ولا خلاص نستعوض ربنا في الفلوس اللي اندفعت والعقد نبله ونشرب ميته

    ردحذف
  5. عندى تايم شير ومش عارفه اتصل لمين للحجز وفين الإدارة بتاعت القريه سترى هنلاقى رد ولا طناش

    ردحذف
  6. انا اشاري من 2010وليه حق انتفاع ومقيم في السعوديه ومش عارف اتوصل معكم ازاي عشان احجز ياريت رقم تلفون او عنوان مكتب اتوصل معاه

    ردحذف
  7. انا شارب من٢٠٠٢/٧/٢٣ومش عارف اتواصل مع أي حد والمقر في اسكندريه مافيش حد والتليفونات مش علي الخريطه وعلي الجميع الاتصال بعضنا البعض ونتجمع ونشوف الموضوع ده يتحل اذاي ت٠١٢٢٢٣٠٧٩٢١مجدي علي

    ردحذف
  8. علي ملاك التيم شير الاتصال ببعض لحل المشكله دي واحد لوحده مش ع ينفع وكل واحد يكتب رقم تلفونه ورقمي ٠١٢٢٢٣٠٧٩٢١ مجدي علي

    ردحذف
  9. انا شارب من ٢٠٠٢/٧/٢٣ ومش عارف اوصل لاي حاجه معاهم علي كل ملاك التيم شير كتابة ارقام التليفونات لنتواصل ٠١٢٢٢٣٠٧٩٢١ مجدي علي

    ردحذف
  10. علي جميع ملاك التيم شير الاتصال ببعضنا البعض لحل المشكله انا من ٢٠٠٢/٧/٢٣ولا عارف اروح الاسبوع بتاعي ولاعارف ابيع ولا عارف تاجر ومش عارف اوصل لهم ت٠١٢٢٢٣٠٧٩٢١ مجدي علي

    ردحذف
  11. انا اشتريت من ٢٠٠٥ ورقمي ٠٠٩٦٦٥٠٥٦١٧٣٨٣

    ردحذف